Puyol i nästa dag höll en
billiga fotbollsskor [/B]presskonferens meddelade att man kommer att genomgå knäoperation och en vapenvila sex veckor, vid en presskonferens sa han: "Det är som din bil, ta emot underhåll, är jag mycket orolig för min skada förra året, men idag är jag mycket optimistisk - snart jag återkommer till den bästa staten ". Liknande skador förra året Puyol i år, mycket säker, "Jag vet inte vad smärta är specifikt, men läkaren rådde mig till definitiv behandling, om det fortsätter att konkurrensen riskerar att öka risken."
Att missa EM. Denna skada innebär att Carles Puyol kommer att missa resten av säsongen. "Det här är inte bra nyheter, jag är väldigt obehagligt. King 's Cup
Fotbollsskor på nätet [/B]final är det bästa spelet för säsongen för mig är
fotbollsskor 2012 [/B]otroligt. Men jag kommer fortfarande att hjälpa mina lagkamrater vid sidan om och försöker att njuta av spel. "
Puyol kommer sannolikt att missa EM. "Det ser ut som jag inte kan hålla upp, kommer vi att titta på situationen efter operationen, men jag
billiga fotbollsskor på nätet [/B]tror inte det är möjligt - jag fortfarande behöver tid att återhämta jag väldigt gärna vill delta i min .. 100 spel landslaget, men jag bara är orolig över min operation och återhämtning så
nike mercurial lilas [/B]snabbt som möjligt jag säker på att jag helt och hållet kommer att återvinnas "För sommarens EM, säger Carles Puyol:" Det mest korrekta sak är de
fotbollsskor online [/B]bästa spelarna att delta. " "Jag vill gå i pension på planen, snarare än kirurgi."
Puyol, 34-år gammal, inte att hans internationella karriär kommer inte att sluta där: "Om det är en sak jag kan bestämma, det vill
messi fotbollsskor 2012 [/B]säga, jag vill gå i pension på planen, snarare än kirurgi jag ser på min. tillstånd av säsongen och göra ett beslut. "